Reklamace

Reklamační řád – BoxerShop.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) u zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu Boxershop.cz.

1.2. Prodávající:
Martin Svoboda, IČ: 04614534
Sídlo: Slepá 3468/2a, Ústí nad Labem
E-mail: MartinSvoboda@seznam.cz
Telefon: +420 731 108 070

1.3. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Online4all s.r.o.
Masarykova 624/332
400 01 Ústí nad Labem

1.4. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.


2. Záruční podmínky

2.1. Na prodané zboží se vztahuje zákonná odpovědnost za vady v délce 24 měsíců od převzetí zboží.

2.2. Záruka se nevztahuje na:

  • běžné opotřebení způsobené užíváním,

  • mechanické poškození způsobené nesprávným použitím,

  • poškození vzniklé neodbornou údržbou nebo úmyslným zásahem,

  • škody vzniklé nesprávným praním nebo údržbou v rozporu s pokyny.

2.3. Jelikož většina produktů je vyráběna zakázkově, případné kosmetické odchylky vyplývající z ruční výroby nejsou vadou.


3. Jak reklamaci uplatnit

3.1. Reklamaci můžete uplatnit těmito způsoby:

  • e-mailem: MartinSvoboda@seznam.cz,

  • telefonicky: +420 731 108 070,

  • nebo zasláním reklamovaného zboží na výše uvedenou adresu.

3.2. Pro rychlejší vyřízení doporučujeme předem poslat:

  • číslo objednávky,

  • popis vady,

  • fotografie závady (pokud je to možné).

3.3. Spolu se zbožím zašlete vyplněný Reklamační protokol a kopii dokladu o koupi.


4. Způsob vyřízení reklamace

4.1. Prodávající rozhodne o reklamaci do 30 dnů od jejího doručení.

4.2. V případě oprávněné reklamace máte právo na:

  • opravu,

  • výměnu,

  • přiměřenou slevu,

  • nebo vrácení peněz (pouze pokud je vada neodstranitelná nebo se opakovaně vyskytuje).

4.3. Pokud je reklamace neoprávněná, zboží bude vráceno zpět Kupujícímu s odůvodněním.


5. Náklady spojené s reklamací

5.1. V případě oprávněné reklamace hradí veškeré náklady Prodávající.

5.2. U neoprávněné reklamace nese náklady Kupující.


6. Převzetí opraveného nebo vyměněného zboží

6.1. O vyřízení reklamace bude Kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

6.2. Opravené nebo vyměněné zboží bude zasláno na stejnou adresu, ze které byla reklamace přijata, pokud se nedohodneme jinak.


7. Závěrečná ustanovení

7.1. Tento Reklamační řád je účinný ode dne jeho zveřejnění.

7.2. Prodávající si vyhrazuje právo Reklamační řád aktualizovat v souladu s právními předpisy.